Wednesday, April 7, 2010

Tercipta Untukku

Menatap indahnya senyuman di wajahmu....

eh eh,jgn duk prasan ok!!
kwang3...ni sbnrnye intro utk lagu 'tercipta utkku' by ungu(huh,dasar fan pasha ungu,x leh bla)
x de ape yg nak ditulis d cni..(tp mcm da byk je aq tulis neh,ngeh)cume ingin brkongsi serbe serbi eh silap,serbe ckit ape yg tlh trcipte utkku(pengalaman idop) dan x lupe juge trcipte utk owg len dan makanya...tercipte jgklah blog yg chantek neh...(naik lif,tekan butang sendiri...kite da x men masuk bakul angkat sendiri..zmn dah maju beb..)
slaen itu,hrp2nye dptlah aq meluaskan pengetahuan aq dan pengetahuan owg len dgn adenye perkongsian pintar(teringat plak kisas) melalui blog ini...

adios,salam alaik...(^^)


kpd sahabat2 skalian,senyum2lah slalu mcm tuceng sy ni ek(^^)













*pssstt2,kpd fan barca,tahniah la ek,hua3...4-1 tuh...gempakk..(kpd fan arsenal,jgn marah sy,marahla messi)

















7 comments:

  1. huahuahua....da lame da la aq ade...tp yg ni yg laen...

    ReplyDelete
  2. oiy2.. ap niyh? aku tak paham ko nye post

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete